Friday, June 8, 2007

I notice am!

So I just got back from naija and let me just say, we need deliverance in that country.
From everything that plaque us and the recycled demons that call themselves our leaders.
It has gotten so bad that people have devised every means necessary to make money, to eat I hope.

I was sitting in traffic, well to travel between the mainland and the island, you need atleast 5 hours alone for this commute back and forth that should normally take about 40 mins.
On the their mainland bridge trying to navigate kingsway road in Ikoyi, I noticed a woman standing on the road begging, she had an iodine covered plaster on her left breast, this is significant of anyone who has lost a breast to cancer.

Her son was approaching vehicles begging for money for his mom to get medicines to survive.
I was almost moved to tears and as I reached for my bag to get money, my brother who was driving had this look on his face like what the feck do you think you are doing?

Me: I wan give that woman money, can't you see she lost a breast to cancer
Bros: lol! u wan give the woman money because dem cut off her breast?
Me: Yes now! why una wicked for this country, that woman is dying!
Bros: Ehen.. she is dying! Okay I go pack this moto now go tear that plaster from her chest so you go see say na fake. which kain cancer, person wey dey find money to take invest for her agege bread business abegi!
Me: I am really disappointed in you, how can you be so hardhearted, so if I allow you u go tear plasteR comot for woman breast.
Bros:Just gree me clear pack this moto see whether I no go display craze for that woman wey dey hustle people like una, Listen na we live here, we know all these tricks, yahoo business no be only for business center, e don enter different levels now. People dey do am from aso rock, go reach akowonjo, whichever one wey meet your standard na im you go follow. check am now, how them go cut your breast comot, you no get medicine drink ,yet you fit stand for lagos sun morning till night, day in day out and you never die. Sista abeg shemu. if the money plenty for your hand settle boys make we shayo this evening.
Me: (Mouth still ajar) so you mean people can fake disease just to beg for money.
Bros: No lele.. this is Lagos! We notice am..

4 comments:

jadedjune said...

hissess.....did u actually fall for that one?
lol

My 2 cents said...

@Jaded June,
My dear I did oh!

SET said...

Hahahahaha, it is sad huh?

My 2 cents said...

@set,
Real sad...